A fiera virtuale di l'Importazione è l'Exportazione di a Cina, cunnisciuta ancu cum'è Fiera di Canton, hà injectatu un novu momentu in a più ricuperazione di l'ecunumia è u cummerciu globale, anu dettu l'esperti.
A 132a sessione di a Fiera di Canton hà iniziatu in linea u 15 d'ottobre, attraendu più di 35 000 cumpagnie domestiche è estere, un aumentu di più di 9 600 annantu à a 131 edizione.L'espositori anu caricatu più di 3 milioni di pezzi di prudutti "made in China" in a piattaforma online di a fiera.
In l'ultimi ghjorni 10, sia l'espositori sia i cumpratori di casa è di l'esteru anu beneficiatu da a piattaforma è sò stati soddisfatti di i successi cummerciale.E funzioni di a piattaforma in linea sò state ottimizzate, cù u tempu di serviziu allargatu da l'uriginale 10 ghjorni à cinque mesi, furnisce più novi opportunità per u cummerciu internaziunale è a cooperazione regiunale.
I cumpratori d'oltremare anu un forte interessu in a visualizazione in linea di l'imprese cinesi, postu chì li ponu permette di rompe i limiti di u tempu è di u spaziu per visità i cabine di mostra in nuvola è l'attellu di l'imprese.
Tempu di Postu: 01-Nov-2022